Negatív

A világ "miértjei" -re keressük a választ. Vitaindító rövidebb-hosszabb vezérfonálból kiindulva szeretnénk mindent megfejteni. Oldalunktól nem áll távol az emelkedettnek tűnő témák bolygatása sem, esetenként filozófikus tartalom is megjelenik. Talán az oldal jelszava lehetne a címben is szereplő Negatív szó is, ami kifejezi azt is, hogy nem vagyunk optimisták! Ebbe belefér a pesszimizmus és a realizmus, ami egybe is esik néha (sajnos). Olykor szomorú témákat ironikusan fejtünk ki, hogy ezzel viccessé és nyomatékossá tegyük azt.

Friss topikok

  • Jerome Moro: Nagativizmus – szüleim haláltáncára emlékeztet a szó. Anyám küldetésszerűen tagadott (negált, elle... (2012.02.05. 17:23) Konstruktív negativizmus
  • Felicitasz: Szerintem az anya és a gyerek érdekeit nem érdemes élesen elválasztani. Teljesen igazad van abban,... (2010.08.06. 22:34) Akik otthon akarnak szülni...
  • konnor: "Ugyanis ez a bajszos fiatalúr nem volt nagyszerű ember, de még csak jó költő sem (arról nem is be... (2010.03.18. 17:34) Petőfi Sándor, a legnyomibb, magyarnak tartott költő-szerűség
  • keksz*: Az jó, ha van ilyen program már alsósoknak (bár nem értem, hogy a tanítónénik maguk miért nem tudj... (2009.05.12. 12:07) Kire bízzuk a gyerekek tanítását?
  • vagy_-_vagy: Engedtessék itt meg egy önkényesen kiragadott idézet Kierkegaard eszmefuttatásából: "A nyelvben r... (2009.03.20. 17:45) Gyilkos szavak

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

ClustrMaps

Védjük az állatokat!

Káming áut!

2007.12.04. 15:48 | mocsokdream | 2 komment

Eljött a várva várt idő, amikor nekünk is le kell írnunk az igazat magunkról. De most inkább csak első szám, első személybn írok. Fontos dolognak tartom, hogy mindenki megtudja, hogy nem vagyok meleg! Azaz heteroszexuális beállítottságú vagyok. (Egyébként keksz is.)
Ez arról jutott eszembe, hogy mostanság mindenhol mindenki bevállalja, hogy ő meleg, ezzel talán nem is lenne gond. De minek kell ezt mindenkinek tudnia? Egyébként meg lassan már a coming out-kifejezés nem a melegség bejelntését fogja jelenteni, hanem a heteroságét.
Mostanában keresek albérletet. Mivel ismerőseimnél egyelőre nincsen megüresedett hely, elkzdtem neten, újságokban is nézelődni. Találtam többet is, de csak egyet emelnék ki. 13.000 Ft teljes berendezés, kábeltv, net, gázfűtés, konyha, mosógép, közel a belvároshoz, meg minden szar. Gondoltam, hogy van valami csavar a dologban, és csakazértis felvettem az illetővel a kapcsolatot msnen. Megbeszéltünk mindent nagyjából, mi van, mi nincs stb. A végén pedig egy ilyet írt:
    -Egyébként én meleg vagyok, és jelenleg nincsen barátom!
    -Értem, akkor csá!
Ezután már csak az a kérdés vetődött fel bennem, hogy vajon a 13.000-et nekem kellett volna fizetni, vagy ő fizette volna nekem.

Címkék: homoszexualitás magyarország identitás irónia fogyasztóitársadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://negativ.blog.hu/api/trackback/id/tr41252231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sapca 2007.12.19. 00:35:00

...es akkor mi van ha meleg es nincs baratja? szerintem nem arra kert, hogy legyel az, csak megemlitette, ezt siman el lehetett volna ugy is intezni, hogy: "- ok, en meg nem vagyok, es van baratnom, igy is 13 a 13?" kb...

Beau D.N. · http://beau.hu 2008.09.03. 14:11:54

sapca: lehet, hogy igazad van.
De lehet, hogy nem :-)
süti beállítások módosítása