Negatív

A világ "miértjei" -re keressük a választ. Vitaindító rövidebb-hosszabb vezérfonálból kiindulva szeretnénk mindent megfejteni. Oldalunktól nem áll távol az emelkedettnek tűnő témák bolygatása sem, esetenként filozófikus tartalom is megjelenik. Talán az oldal jelszava lehetne a címben is szereplő Negatív szó is, ami kifejezi azt is, hogy nem vagyunk optimisták! Ebbe belefér a pesszimizmus és a realizmus, ami egybe is esik néha (sajnos). Olykor szomorú témákat ironikusan fejtünk ki, hogy ezzel viccessé és nyomatékossá tegyük azt.

Friss topikok

  • Jerome Moro: Nagativizmus – szüleim haláltáncára emlékeztet a szó. Anyám küldetésszerűen tagadott (negált, elle... (2012.02.05. 17:23) Konstruktív negativizmus
  • Felicitasz: Szerintem az anya és a gyerek érdekeit nem érdemes élesen elválasztani. Teljesen igazad van abban,... (2010.08.06. 22:34) Akik otthon akarnak szülni...
  • konnor: "Ugyanis ez a bajszos fiatalúr nem volt nagyszerű ember, de még csak jó költő sem (arról nem is be... (2010.03.18. 17:34) Petőfi Sándor, a legnyomibb, magyarnak tartott költő-szerűség
  • keksz*: Az jó, ha van ilyen program már alsósoknak (bár nem értem, hogy a tanítónénik maguk miért nem tudj... (2009.05.12. 12:07) Kire bízzuk a gyerekek tanítását?
  • vagy_-_vagy: Engedtessék itt meg egy önkényesen kiragadott idézet Kierkegaard eszmefuttatásából: "A nyelvben r... (2009.03.20. 17:45) Gyilkos szavak

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

ClustrMaps

Védjük az állatokat!

Alkohol, szex, cigi és hányás

2008.09.15. 10:51 | mocsokdream | 2 komment

Végre a mai napnak is vége van… Mit csináljak, nem is tudom, valami buliba kellene menni, hogy végre kikapcsolódjak, meg elmúlt a menzim is, tehát ez az egy hét pasi nélkül már nagyon kiidegelt. De előtte a fontos feladat, még az utcán vagyok, rágyújtok egy cigire, vagy kettőre, attól függ, hogy mikor jön a következő villamos. Mást igazából nem tudok tenni, nem tudom magam mással elfoglalni, meg itt az utcán ezen kívül napközben lehetne bármi mást is csinálni??? Nini, mekkora vicces sznob gyerek, öltönygatyában. Istenem, mekkora szerencsétlenségek sétálnak a földön. Na végre megjött a villamos.

Hazaérkeztem. Felmegyek msnre, mert valakit kell találnom, aki eljön velem este bárhova is. Áááá, Kati online! Bár a múltkor összevesztünk, meg tulajdonképpen nem is vagyunk olyan jó barátnők, megint jönne a hülye csili-vili cuccaival, amilyenek mellesleg nekem is vannak, csak az enyémek nem cikik, mint az övék. Na megjött Balázs is. Ekkora egy taplót még nem hordott hátán a föld, de jó dumája van, meg leszámítva a fejét egészen normálisnak néz ki. Meg is szólítom, hátha eljön velem. Na nem, mert a végén még azt hiszi, hogy akarok tőle valamit, maximum csak egyet dugni, de akkor azt már rögtön félreértené. Megjött Tunda is. Végre egy barinő, na jó, annyira nem vagyunk jó viszonyban, hogy barinő legyen, csupán egy barátnő, de arra tökéletes, hogy elmenjek vele. Így is, úgy is csúnyább nálam, nem annyira menő, így rögtön előnyben leszek majd a csávókkal szemben. Ó, nem ér rá. Most kivel menjek el? Ezt nem hiszem el, senkivel sem tudok elmenni, hogy utána aztán otthagyjam és elmenjek valami sráccal, senki sem kíván ehhez asszisztálni. Nagyon dühös lettem. Egy cigi. Minek is? Ja, majd elfelejtettem, azt mondják a TV-ben, hogy lenyugtat, bár nem hiszek benne, de mégis szívom, vagy hiszek benne? Már nem is tudom, a TV-ben igazat beszél általában a köznép, meg ott mindenki cigizik amúgy is. Nem baj, nem tudok mást csinálni, egy szál, nem szál…

Közben megtaláltam az én emberemet, Dzsudit. Meg is beszéltük, hogy 9kor találkozunk az egyik kocsmánál, ahová bemegyünk alapozni, mert menők vagyunk, és egy buliba teljesen józanul nem lehet menni, azt nem illik. Mit vegyek fel? Ez nem jó, a végén még azt hiszik, hogy apáca vagyok, ez a farmer sem jó, mert túl bő, és nem látják a seggem a srácok. Ez a miniszoknya jó lesz, pont minden látszik, aminek kell, de mégis kihívó, tuti rám fog ugrani minden srác, aztán majd válogathatok, hogy melyik legyen a kiválasztott az estéhez. Felső is megvan, mély dekoltázs, bár kicsik a melleim, egy kis szivacs, hadd basszam át az engem bámuló srácokat, no így már tökéletes is a polcolás, tiszta bomba vagyok. Hol a festék? Mert ugye többféle színben kell pompáznom, mert alapjában véve az arcom ocsmány, de ezt nem láthatja meg senki, egy új arcot festek magamra, engem véletlenül se lássanak meg, mert akkor ki fog velem baszni? A vakolat kész, egy cigi még belefér, hogy legyen egy kis füstszagom a parfüm mellett, még a végén kilógok a kocsmában levő közösségből, ami reményeim szerint majd ott fog létrejönni, mert biztos lesz majd ott valami ismerős, aki konkrétan arra lesz jó, hogy semleges témákról beszélgessünk, és társaim legyenek az alapozásban, a bekúrás kezdetében, amúgy tökre nem érnek semmit azok az emberek, de mindegy erre jók.

Kész is vagyok. Indul a mandula. Rögtön egy feles, mert röviddel kell kezdeni az estét, hogy azért meg legyen az értelme, meg aztán ha a kevésbé tömény felől haladok a rövid felé, akkor nem biztos, hogy fogok hányni, mert az aztán fontos, hogy legyen valami, amit majd később a többieknek tudok mesélni. Végülis ez egy alap egy beszélgetésben, hogy ki mennyiszer baszott be, és hányszor hányt. Fontos. Bár utálok inni is, meg hányni is, nem tehetek mást muszáj. Ott az a boros kancsó. Vajon igyak belőle, vagy ne? Inkább iszok, úgyis mindenki iszik, bár utálom ezt a bort, de muszáj. Hogy a szar bor izét eltöröljem egy cigi… Utána még egy mert kínálnak, másét jobb szívni, mint a sajátomat. Hát ez van smucig vagyok, de így olcsóbban jövök ki. A piák nagy részét sem én vettem szerencsére. Érzem végre a hatását az alkoholnak. Valóban felemelő érzés, ahogy az érzékszerveim össze-visszamosódnak, és már felszabadultak a gátlásaim. Nem tudok mást csinálni, én kizárólag így tudok kiszabadulni a mindennapok fogságából, így tudok csak lazítani, mert máshogyan nem vagyok képes. Meg ugye ez a közösség által elfogadott állapot, máshogy szóba sem állnának velem. Múltkor is volt egy csaj, aki nem ivott, és próbált kommunikálni a többiekkel, de valahogy nem tudott bekapcsolódni a társalgásba. Hát sajnálom szegénykét, de ismernie kellett volna a társasági szabályokat, nem pedig különcködni.

Már egy ideje beszélgetek egy sráccal, és mivel részeg vagyok, ezért mindenen röhögök, pedig lehet, hogy nem is viccesek, a témáink nagyjából, hogy ki mennyit ivott eddig, és hogy milyen típusú italt. Más téma egyelőre nem jut eszembe. Bár beszélhetnénk Poe költészetéről is, ami engem nagyon érdekel, de nyílván, biztosan nem lenne erre senki sem vevő, hisz inni jöttünk. Lassan kezdem észre venni, hogy a srác erőteljes utalásokat tesz, hogy emnjünk baszni. Nem az esetem, de lassan 3 óra, és én már nagyon kész vagyok, hihetetlenül sokat ittam, és hihetetlenül részeg vagyok, most már jöhetne egy menet. Gyors meg is beszéltük. Ja, de van valami bibi, baszki hánynom kell. Szétokádtam a wc-t. Van rágóm, van, helyes, mehetek vissza a sráchoz. Na menjünk gyorsan bárhova, akárhova essünk túl a dolgon, aztán viszlát mai nap. Hát kis fasza van, de azért leszopom, hagy örüljön. De szar, baszki, de manapság ez már beletartozik a szexbe, nem ellenkezhetek, mert a végén még otthagy. Na gyere dugd be a picsámba a faszodat, igen, jó gyorsan, közben oda kéne figyelnem arra, hogy orgazmust is színleljek, mert ebből ugyan nem lesz semmi, de hogy az ő imidzsét, meg a sajátomét is fenntartsam eljátszom, jó színész vagyok ilyenben. Na végre menzi után megint egy újabb pasi, egyszer majd összeszámolom… Ja szia, izé, ja igen Robi, ja nem bocsi Peti!

Mindenki azt látta rajtam remélem, hogy jól éreztem magam, mert egy ilyen fergeteges buliban nem lehet nemjólérezni magát az embernek. Holnap meg fájni fog a fejem, alig bírok majd felkelni, de nem baj, megérte.

 

 

Címkék: függőség magyarország szabadság világ hiány pszichológia szemét realizmus fogyasztóitársadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://negativ.blog.hu/api/trackback/id/tr40664087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Cicero_ 2008.10.03. 01:02:26

Sziasztok!

Rég írtam nektek, de most szeretném a hiányt bepótolni.
Amit mocsokdream ebben a cikkben vázolt az az általam "diszkóskurvának" nevezett, főleg 14-18 éves korú nőszemélyek szórakozását, vagy mondhatni életfelfogását tükrözi. Egyéniség nem kell (Poe költészete érdekelné, de nem meri mondani mert ciki), a társak és a közösségi tudat alá rendeli magát, majd kielégíti ösztöneit a saját kis primitív szintjén. Nem valami elvont és ritka példáról van itt szó. Ez tömegjelenség. Mindezt egy srác szemszögéből is le lehetett volna írni, a lényeg ugyanaz. Nem tud mit kezdeni magával a fiatalság!!! Mivel van bennem egy látens tanárösztön, ezért nem tudok elnézni a probléma mellett. Van ugye a gyakori (de igaz) közhely, hogy ők a jövő nemzedéke. Szép jövőnk lesz... Nem az mintha a közelmúlt, az előző generáció jobb lett volna. Igaza volt Aranynak :
"Más kél megint, ha nem rosszabb, de
Nem is jobb a tavalyinál. "
De hát ez költészet!! Gyorsan el kéne rejteni, még a végén valakiben érzéseket és gondolatokat ébrészt, talán nem pont jókat, és akkor sebet ütne a szent közboldogságon jajjúristen!!!
Visszatérve a témára, már a gólyatáborok is hamis bevezetőt adnak az egyetemről, így van ez az élettel is. Honnan származik ma az élettapasztalat? Magazinokból, tvből, tinifilmekből és aluljárókönyvekből. Hol a valós élettapasztalat? Az építő gondolatok? A jövőképek? A szülőnek már nincs ideje a gyerekkel foglalkozni, egy kamasz meg egyébbként se hallgatná meg a tanácsokat. Akkor hova forduljon? Innen pedig már jön az írásodban vázolt példa.
Már párszor leírtam szerintem, de úgy érzem itt is fontos megemlíteni. Meg KELL teremteni a kulturális szórakozás kereteit és gyakorlatát! Nem azt mondom, hogy gyújtsunk fel minden diszkót és zárjuk be a kocsmákat, hanem kináljunk alternatívát, kiegészítést. Az én véleményem szerint a kávéház lenne az erre megfelelő fórum. Egy kulturált, nyugodt hely ahol beszélgetni is lehet, és inni is. Magam is sokat járok ilyen helyekre, és lám, itt nem a múlt heti berugás vagy az összehányt busz a téma. Hát nem fura? Ahol nem kannás bor van(amit be kellene tiltani), hanem szőlőből készült bor, sörök, nem pedig gyanús löttyök, és persze kávé, tea miegymás. Ha az ember beszélget, szeret közben fogyasztani is valamit. Nem üvölt az akváriumzene, hanem a háttérben valami kellemes szól (pl. jazz). Legyen szó arról, hogy valakit meg akarunk ismerni, vagy csak épp a baráti körrel akarunk találkozni, szerintem itt lehet igazán társasági életet élni. A hely (jobb esetben) pedig van annyira kulturált, hogy az ember egyenesen szégyennek érezné, ha itt részegen fetrengene. Ugyanez igaz a kulturált kocsmákra is, mert ilyen is van. Szerencsére vannak páran, akik ezt gyakorolják is. Mégha innen házibuliba mennek, akkor is. Mindjárt más mintha egy talponállóból 3 feles után szabadulnának.
Lehet idealistának nevezni, és kritizálni, örömmel veszem. Azt méginkább, ha valakinek más ötlete van.
Bocsi, egy kicsit hosszúra nyúlt, de szerintem megszoktátok :)
Üdv
Cicero (alias DaTa)

mocsokdream · http://negativ.blog.hu/ 2008.10.05. 20:23:47

Szia DaTa!
Nekem is megfordult a fejemben, hogy leírom ugyanezt az ágy másik oldaláról is, ahol a főszereplő a férfi, de idő hiányában nem tudtam, meg talán felesleges is lett volna, mert tényleg ugyanez lenne csak pepitában.
Nagyrészt egyetértek a mondandóddal, de mondok még hozzá dolgokat, kiegészítem. Alapvetően igazad van abban, hogy a szülők nem foglalkoznak eleget a gyerekükkel, és akkor kénytelenek az újságokhoz stb. nyúlni. De vegyük azt észre, hogy ez a folyamat egy önmagát gerjesztő, pacemaker folyamat. Miért nincs idő a gyerekre? Mert dolgozni kell, mert minden pénzbe kerül, ami "fizikailag" megfogható. Miért is kellenek a fizikai dolgok? Mert mindig többet és többet akar az emberiség. Nem elég a nagymama bútora, az már ódivatú, új kell. De ehhez meg kell a pénz, adósság stb. A szülők egész nap gürcölnek. Ezt használja ki a média világa, ami egyben globális problémává teszi az egészet. Megmondja neked, hogy mit csinálj. Véleményem szerint ez az általam felvázolt életstílus is a média, a globalizáció hibája( most a kettőt egy kalap alá veszem). Hogyan miként lehet felvenni ezellen a versenyt, az ellentüntetést? Sehogy. Röviden és tömören sehogy. Annyit tudunk tennni, hogy mi magunk olyan társaságot választunk, amely képes kulturált lenni. Nem értek egyet azzal, hogy ez egy "disco"-s probléma lenne. Szerintem nem kimondottan egy stílusról van szó, nem a stílus határozza meg ebben a tekintetben az ember visdelkedését, hanem egy központi eszme. Ha akarjuk nevezhetjük divatnak is. A kávéházak kimondottan jó helyek, én is kedvelem azokat. De ugyanakkor a discokkal sem lenne semmi bajom, mert az is lehetne egy igényesebb szórakozás helyszíne, ha normális emberek járnának oda, az adott stílus kedvelői.
Iszogatni lehet, de mértékkel. Egy összeröffenés alkalmával nem az ivás a lényeg, hanem hogy kellemesen érezzük magunkat, és ez az érzés ne a pia miatt legyen, hanem mert valóban élvezzük azt, amit csinálunk.
Talán ennyit akartam most...
mocsokdream
süti beállítások módosítása